Håll tummarna


Nu har jag gjort de.
Jag har skickat iväg ansökan om jobbet i Sollentuna :O! Jag känner mig jätte busig haha. Nu är det bara att hålla tummarna för kanske kanske kanske så kommer jag ÄNNU en gång blir Stockholmare i November. Herre min gud! Men denna gång, om detta nu går vägen, så kommer jag inte misslyckas för då har jag ju ett jobb jag redan älskar. Triumph är helt enkelt bäst just nu. Det är som terapi för mig. Då ska jag bara vänta vänta vänta och sen börja söka lägenhet eller en roooommate :D! KUL! Vill bo i nord-västra Stockholm. LÖVLY!
Nu ska jag plugga lite matte för imorgon har jag tänkt gå på mattelektionen faktiskt.

puss på er!


Vad är det för skillnad på ett golf hål och en mans rövhål egentligen?


Kommentarer
Postat av: Nadine

Jag kan svaret...=)

Golf hål kaninte ändra storlek. De är alltid hole in one!



nu va jag inte så smart kanske men det tillhör ju faktiskt min image.... heheheh

Love ya sis

2009-10-06 @ 01:43:49
URL: http://moulinrougee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0