Ennu en dag

Hej på er!
Här sitter jag och har tråkigt. Gick inte iväg till skolan imorse bara för att jag inte kände för att gå till skolan. Jag har kommit in i en liten svaka igen(ingen motivation) men den ska jag ta mig ur på noll tid. Om en halvtimme ska jag tvätta massvis med kläder för jag tror inte jag har någonting som är rent längre. Måste ringa lite samtal med men jag tror jag tar det imorgon för jag känner mig som sagt inte motiverad till någonting idag. Jag har fortfarande inte fått reda på om jag fått jobbet och nu tror jag att jag inte får det med tanke på att om jag skulle fått de skulla jag börja jobba i mitten på november vilket är typ om 2 veckor! Hmm? Jaja, det är bara att fortsätta söka jobb i Stockholm för till STORSTAN skall jag. Så är det bara! Annars då? I helgen är det halloween och frågan är vad som händer då? Jag hade velat gå på maskerad..

Nej nu ska jag göra iordning tvätten. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0