En lördag i Oskarshamn


God morgon darlings.  Hur mår ni? Själv mår jag  bra, lite huvudvärk men humöret är på topp. Igårkväll hade jag hur kul som helst. Oskarshamn har verkligen människor man kan skratta med och ÅT! Festen hemma hos Kerstin var hur galen som helst. Vi sjöng till Gamla 1900-tals hits. Sen gick vi vidare till något stället som hette Apollo, helt Okej ställe men jag tycker bättre om KM i Kalmar :). Flirtisar hit och sliskiga människor dit. Kul som satan hade jag iallafall. Innan jag slängde huvudet på kudden så åt vi pizza slize. Det är oskarshamnarnas fyllekäk och jag rådiggade att pizzerierna hade nattöppet och snabbsliz. Nu på morgonen var jag och Kerstin iväg på ett mysigt fik och fikade lite, snackade en massa skit om gamla tider och det är riktigt mycket man har glömt bort. Jag var en riktigt liten skitunge när jag var yngre!
Jag åker hem om några timmar med Nadine och Valle som passerar Oskarshamn så vi bilar hem. Skönt att slippa ta bussen.



Tack Oskarshamn(Kerstin) för en kväll med mycket skratt!


PS: GLÖM INTE DRA TILLBAKA KL EN TIMME.. Det är ju Vintertid nu ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken härlig bakgrund du har:)

2009-10-25 @ 20:39:14
URL: http://missthoughtful.blogg.se/
Postat av: Sofie

sv: Ja det behövs ju, haha:D



Haha ja. Det var väldigt svårt att förklara, men läskigt var det i alla fall. Haha;)

2009-10-26 @ 12:32:41
URL: http://missthoughtful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0