efter regna kommer solsken



Hemma från jobbet och idag är jag lite gladare än jag varit dom senaste dagarna. Jag ska nämligen söka ett jobb i Stockholm som jag hoppas att jag, iallafall, har en liten chans till att få men tanke på att jag jobbar för triumph nu. Lovely. Får jag jobbet flyttar jag upp till Stockholm i mitten på november. HÅLL TUMMARNA NU!  Jäkligt tråkigt samtidigt med tanke på att jag verkligen tycker om att jobba med dom jag jobbar nu. Vi har blivit som en lite familj på jobbet, verkligen! Men men ingenting är bestämt utan jag bara hoppas. Snart ska jag och mom till CityGross och handla typ kattsand. Jag funderar på en BJ-glass faktiskt. Det blev inget gym idag(FY), men jag cyklade iallafall till jobbet och hem så det är ju 1 timmes träning. Ojoj, skrivglada Mimmi. När jag kommer hem ska jag skriva ihop en ansökan.
Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Josephine

så fin =)

2009-10-06 @ 15:34:32
URL: http://josephineandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0