Draft: Okt. 25, 2009

 Detta inlägg publicerades aldrig, konstigt nog!!


Jag kan inte säga att det är skönt att vara tillbaka hemma. DEPRITION! Har haft hur kul som helst hos Kerstin i helgen och det bästa av allt är att det inte kändes konstigt att umgås med henne igen. Det har endå gått 2 år sens vi sågs sist. Senast vi umgicks var hur många år sen som helst. Konstigt det där men jag tror att så länge en vänskap har varit äkta så kan det gå hur många år som helst men ingenting känns konstigt för man vet någolunda vart man har varandra. Jag är glad iallafall! '

Nu snart ska jag och Nadine åka iväg till Maxi för att handla lite skit för ikväll. Japp..
Ha en mysig söndagskväll. Puss!


Kommentarer
Postat av: Irony by Linn

Hoppas du fick en bra söndagskväll!



Ha det gött! =))

2009-10-26 @ 13:21:33
URL: http://linnedins.blogg.se/
Postat av: Emelie

Blogg.se är skumt tror jag, har haft flera inlägg denna dag som jag varit tvungen att dubbelkontrollerat att det verkligen publicerats :S

2009-10-27 @ 21:21:36
URL: http://emior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0