September 11/10

Snart är det alla helgona och jag vill göra något kul. Funderar på att åka iväg någonstans. Stockholm eller Gotland?! Eller ska man stanna i Kalmar och dra ihop coktailparty? Hade varit mysigt.
Imorgon är det jobb som gäller men innan jobbet måste jag få tag på bland annat försäkringskassan för nu har det gått för lång tid tycker jag. Ska nog förbi skolan med och gå ur mattekursen för jag är inte sugen på matte nu och det är ingen ide att jag är inskriven på den kursen då. Förbi banken måste jag med och försöka få en ny dosa. Har för mig att man får en ny om man har de gamla kvar vilket jag har?!


OMG! Jag är bajsnödig!

Kommentarer
Postat av: Nadine

Sångare i BOYZONE.. Du vet det gamla pojkbandet med ronan keating o dom...

Hahahha... bajsnödig.. mpåste du skriva det på bloggen..



jag vill också åka.. när är det alla helgona?? jag har ingenkoll på sånt ! =)

2009-10-11 @ 18:24:24
URL: http://moulinrougee.blogg.se/
Postat av: Johanna

vad fin du är i håret!

2009-10-12 @ 10:50:15

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0