Halleluja


( har kommit fram till att denna sida är min finaste pose sida, höhö! )

Hej babes. Fick igång datorn men jag kan då inte lova att den håller! Känns riktigt skönt att kunna sitta och knappa på tangenterna iallafall. Sen jag kom tillbaka från Stockholm har jag bara längtat tillbaka. Jag hamnar alltid i någon sorts depression. Jag är en storstad tjej innerst inne och att bo i lilla men underbart charmiga Kalmar får mig ur balans ibland! Och efter de lilla besöket i Stockholm har jag hamnar i obalans. ÄR SUR HELA TIDEN! Vilket är väldigt jobbigt. Och jag äter SKIT grejer hela tiden. (qvibbe säger att jag bantar fel) Ska börja gå till gymet igen. Och nu ska jag försöka köra varje dag tills kortet går ut. DIET!? Jobbet går bra och skolan går sisådär, matten är mitt problem MEN om jag vill nå mina drömmar så får jag fan ta och fixa det här. Så enkelt är det. Imorgon är det fredag och om jag förstått rätt så är det kanske utgång med grabbarna som gäller. Det ser jag isåfall fram emot för jag har saknat mina gräbbs. Tjejer har för mycket drama runt i kring sig så jag försöker oftast hålla mig undan :O! JAG SAKNAR STOCKHOLM! (och jag saknar Jeanette och Fredrik, Ramla också!).

Nu ska jag läsa massvis med bloggar och göra massa annat kul på internet jag inte kunnat göra på länge.
Puss på er så länge♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0