Det är ju FREDAG!!!



För det första så är det ju FREDAG idag och inte TORSDAG! Alltså jag behöver hjälp haha. är helt borta alltså. Anyway. Kom hem från jobbet för ett tag sen. Cyklade som en dåre i motvind YÄÄY! Håller på med mat nu. Kycklingspett och ris GOTT! Jag ska bara slappa idag, tror jag? För jag har ingenting planerat, tror jag?! .. och det är ju vid den här tiden som alla bra serier börjar på tv. Mina favoriter är SIMPSONS, new adventure of old christine, how i met your mother, Navi cis och family guy, sen finns det alltid annat man fastnar på också.

Jag börjar bli riktigt nervös över om jag får jobbet i Stockholm eller inte. Jag menar jag har haft så jäkla mycket flyt dom senaste månaderna (om man bortser från dom senaste dagarna, höhö) Så det är säkert läge nu för turen att vända. Jag kommer bli hur ledsen och besviken som helt om jag inte får jobbet för jag har som vanligt tänkt alldeles för mycket på hur det bra det skulle bli om jag flyttar upp. Alla vänner och nära till min lillebror som jag tänkt lära känna på nytt! Åh allting hade varit så perfekt. Men jag kan nästan svära på att jag inte får jobbet bara för ATT..

Nu är kycklingspetten klara.
Away!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0