Den dagen den dagen...


Jag vill ha snööööö


Hej och hallå. Nu är jag på Öland och jag ska snart åka hem igen. Jäkla farande alltså. Har varit förbi guldfågeln och där hängde dom stackarn kycklingarna på spätt och grillades. SORLIGT nog så såg dom morgon ljuset imorse men nu är dom döda.. USCH! Var i skolan tidigare och hade religion och jag har kommit fram till att Religion är det skummaste som finns. Jag vet inte vad jag tror på eller om jag ens tror på någonting. Det är alldeles för själviskt att tro att vi människor är dom enda som existerar men vad är isåfall det andra som vi inte vet om? Levande övernaturliga ***** som styr över oss?

Jag vill verkligen få reda på om jag fått jobbet. Får panik av all denna väntan!!!!!!

Nej, nu ska jag sörja dom spetsade kycklingarna. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anna

snygg ny design !

2009-10-20 @ 14:39:33
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Shirin

Usch, ta bort ta bort hatar snööö :(

men skön blogg du hade ;)

2009-10-21 @ 02:53:19
URL: http://shirinjasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0