They will not control us, We will be victorious

Dagens humör: Riktigt busig känner jag mig men endå alldeles för trög för att göra något.
Dagens borde: Städa BIG TIME och plugga matte som satan men det lär inte hända, höhö
Dagens frisyr: Håret inlindat i handuken och så ska jag nog ha det resten av dagen.
Dagens klädsel: Look at the pic bitches!
Dagens planer: Tv race, prutta i soffan och skiva lite sms med någon snygg Stockholmare.
Dagens materiella vill ha: En bil, ett körkort och en jävla massa diamantringar!
Dagens längtan: Jag längtar tills jag får beskedet om jobbet jag sökt i Stockholm. Är lite kluven just nu för jag vill verkligen ha jobbet och det är ju en 50/50 chans.
Dagens fundering: Varför kan jag inte lita på killar egentligen?
Dagens beroende: CHOKLAD! jag vill haaaaaaaaa!
Dagens tråkigaste: Fixa håret with no doubt!
Dagens personer: Jag själv och Isabella Löwengrip -pga hennes svar angående sexköpslagen.
Dagens roliga: Har nog inte inträffat än!
Dagens låt: Muse Uprising Så jävla härlig jag känner mig STARK när jag hör den!



Jag har gjort en ny kategori som heter "Dagens jag" där jag kommer, inte varje dag, ha denna lista. Kul va?!
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Maliin

Måste bara säga att din header är grym!

2009-10-11 @ 15:14:38
URL: http://malinhallner.blogg.se/
Postat av: andrea

Hejhej, fin blogg du har :)

allt bra med dej?

Ha en underbar dag! kramar :)

2009-10-11 @ 15:16:47
URL: http://ddeah.blogg.se/
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

härligt :))

dsm :))

btw ska vi lägga till varandra på bloglovin? :DD

2009-10-11 @ 15:20:25
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: andrea

okej :) Kul att höra

Jag med ;P

2009-10-11 @ 15:36:33
URL: http://ddeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0