Dagen efter....

BAAAJS! Huvudvärk trots att jag drack mycket vatten igår kväll. Kontot är typ tömt. Träffade på nya människor och gammla människor och idioter som jag var tvungen att kasta en meny på och så träffade jag Mika med. Varför köpte jag mat till er igår? haha. Nej men jag hade sjukt kul. ALLTSÅ SJUKT KUL! Glömde bort att jag hade kameran med mig och då har jag kul. Vi var överallt och ingenstans. Dansade så att jag har träningsvärk i benen idag och på riktigt med! FY SATAN. Visste inte att jag kunde göra sånna moves i dom klackarna. well well. nu ska jag äta frulle och piggna till lite. Sen ska jag och Nadine ut i kylan och ta massor med mysigt höstkort!


JAG fick för mig att jag skulle vara en tiger hela kvällen


som sagt tiger och Nadine är mer en lite majagräddnos haha


Nadine och någon ramdom kille dom senare på kvällen visade dig ha sjukt snygga Geek glasögon!


Tack för en sjukt underbar kväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Läcker päls :D

2009-10-20 @ 14:12:36
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0