Satans skata

Nu är bloggläsandet färdigt. Har ett 10tal bloggar jag följer flitigt. Är man bloggare så läser man självklart andras. Hatar bloggar med 10 meter text och en google bild i slutat på inlägget. BAJS säger jag till sånna bloggar och så går jag aldrig mer in på dem. Nej, jag har mina favoriter.
Annars har jag skrattat så jag nästan kissade på mig på jobbet idag. Vi har fått in en massor med nattlinnen och pyjamaser inför vintern och en del av dom är så fula och löjliga så det inte är sant. Seriöst alltså. Men jag blev helt kär i kaninsockarna. I have to have them!
Nu har jag tänkt försöka få upp dom flesta bilderna jag fått hem idag. Vet inte riktigt hur jag ska göra än men det får gå som det går. JUSTE, jag ska skicka iväg ett mail till Triumph med och fråga hur det egentligen gick med jobbet i sthlm. Jag tror verkligen inte jag fått det eftersom butiken öppnar om typ 2 veckor men jag vill ju endå ha BESKED!

efter ett långt inlägg saknas ju bara google bilden!(haha)


Alltså...

Kommentarer
Postat av: Ebba

Heej, kikar in ^^

Allt bra med dig?

2009-11-02 @ 18:57:02
URL: http://ebbagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0