religion smelligion!

Jag blir galen. Jag tror att provet är fel skrivet för this does not make any sense WHAT SO FREAKIN EVER.
Det står så här..

Ta fram lektionsmaterial för studie kring kristendom! Besvara fråga nr 7 angående kärlek till din nästa!
Fråga 7: Hur påverkade reformationen samhället?

HUR FAN KAN DOM FRÅGORNA HÖRA IHOP? Reformationen har väl ingenting med kärlek till din nästa att göra, eller? Väldigt långsökt men isåfall är det väl att människan fick mer förståelse kring religionen. men endå... fan alltså. Jag får hitta på någonting. För de här håller inte.

Jag svär på Oprah, det här är redigt svårt.

________________________________
Update 3 minuter senare...
Jag hittade den riktiga fråga 7. I LEKTIONS MATERIALET. Tror jag måste ta en läskurs för jag SUGER! Så jävla trög alltså. Well well, den sista idioten är inte född än. Nu ska jag ÄNTLIGEN börja plugga för nu fattar jag.
Katching!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0