Och så är jag snygg också!

Hej bloggen.
Har för en stund sen kommit hem från skolan. Lektionen gick snabbt och nu har vi äntligen kommit in på slutspurten, Islam! Det är Kristendom och Islam som intresserar mig mest för det är dom 2 största religionerna i vår värld, Så jag ser framemot detta. Skickade precis iväg ett mail till till Triumph. Får hoppas på att dom svarar med goda nyheter för jag vill veta. Börjar bli jobbigt att inte veta och tiden blir allt mindre för goda nyheter må jag säga. Jävlar va jag skulle låta mogen då.

Juste ni kanske undrar hur jag pratar.. Jag är en blandning av Babben Larsson, Carolina Gynnings ivrighet och Dogge i latinkings!  och så är jag snygg också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0