Nu har jag...

äntligen nålat klart. Kom på den brilljanta iden att jag kunde eller.. mamma kom på att jag kunde nåla fast några av korten på tyg istället för att nåla iväggen. Tadaaaa och det blev ju as bra. Nu ska jag måla en liten tavla har jag tänkt. Behöver bara lite inspiration och det får jag från Carolina Gynnings blogg bla.
Jag har skickat iväg ett fråge brev till Triumph nu iallafall så jag lär ju få svaret imorgon om att jag inte fått jobbet :/!  Men det är bara till att fortsätta söka, för till Stockholm ska jag om det så ska ta 10 år så SKA JAG TILLBAKA!

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imorgon för nu ska jag måla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0