Liten update.

Först och främst vill jag skriva GRATTIS till mina vänner Jeanette och Fredrik som blev föräldrar inatt till sin lilla son Teo. Längtar tills jag får träffa er!

Idag har jag inte gjort någonting. Skulle behövt vara i skolan men det regnade när jag skulle iväg och jag kände mig inte direkt motiverat till att sätta mig på cykeln i regn. Så jag drog täcket över huvudet.

Therese kommer antagligen på Måndag och det ska bli så kul att få träffa min lilla partner in crime. Hon har ju blivit fet om magen nu med. äckligt läskigt måste jag säga. Men thats life when you are married! haha.

Igår fixade jag med mitt nya skrivbord och det blev precis som jag tänkt mig. Nu ska jag köpa ben istället för att använda kartonger. Lite mindre risk för ras då.

Juste mitt internet stängs av den 1 december så jag vet inte riktigt hur jag ska kunna blogga och så vidare men det ordnar sig nog på ett eller annat sätt..


Hörs en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Therese

Blır dyrt med alla julklappar nasta ar kompıs ;) jag menar magen ma va fet men dar ınne e nago gırıgt hahaha

2009-11-19 @ 17:22:15
URL: http://therese362.blogg.se/turkisklifestyle

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0