Jag hatar Basiller



Nu ska jag göra det igen, någonting jag inte tycker om. Jag ska bada en snabbis trots att jag hatar att bada för man ligger i sin egna smuts ÄVEN om man duschar av sig innan! Jag är nog den mest basillnojiga nörden som finns. När någon nyser håller jag andan om jag inte kan gå ifrån platsen. Jag hoppar av bussen flera hållplater innan jag ska gå av om någon nyser på bussen. Om någon hostar i en bil vevar jag ner rutorna så det kommer in frisk luft. Jag  torkar av glassen om en vän har smakat. Jag kan inte dela dricka om jag ser att personen dricker ur glaset/flaskan. Jag är med andra ord helt störd när det kommer till basiller. 

Många tycker om att pussas på morgonen. JAG SPYR! Borsta tänderna och skölj med listerin så får du en puss!
OCH JAG HATAR ATT SÄTTA MIG PÅ EN VARM TOALETTSTOL!


Det är däremot helt okej för mig att nysa på bussen! Det är ju inte äckling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0