Ima make it mufakkaa

Vad tycker jag egentligen om att Rabit åkte ur Idol. Ja det var väl på tiden men EDY är ju katastrofal och jag förstår inte hur han klarar sig hela tiden. Killen har ingen karisma OCH min katt blev rädd!!!



Världens bästa låt enligt mig är.....ingen. Jag har inte hört världens bästa låt än men, Chiquitita med ABBA är jäkligt bra. Jag älskar däremot Empire state of mind!
Jag ska inte göra ett skit nu. Kanske spela lite kalleha med mig själv med tanke på att jag är så JÄVLA LONLEY!
Jag hoppas Stockholm ringer imorgon för jag vill bara ha de där samtalet att jobbet är mitt.
cross my fingers and hope to die!


Och jag saknar min älskade Channa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0