Herren min Gud




Shoohoo. Nu är jag proppmätt. Har precis tryckt i mig 3 st tacosar. Det var GOTT. Har nästan skrivit klart första provet men jag har någon fråga kvar. Fan va komplicerat det är med religion egentligen. Jag kan tänkte mig att många gör sig iordning för en het ute kväll men jag ska slänga på mig myskläder och sätta mig framför tv och se idol om någon timme och innan det ska jag fortsätta med provet.


Det var det, och dom har inte ringt från Stockholm än. Ha det fint tills vi hörs igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0