Hemma aa aa aaaaa

Skrev precis ett inlägg men datorn hakade upp sig såååå jag får börja om!

Jag hann med ganska mycket på jobbet idag vilket gjorde att tiden gick lite snabbare än vanligt. Det är riktigt kallt ute och jag älskar det! Butikschefen i Sollentuna butiken är tillsatt och det var utifrån så jag hoppas att inte allt för många har sökt internt till säljassistent jobben för då har jag större chans att få jobbet och jag vill verkligen ha det jobbet! DRÖM LIV! Nu ska jag faktiskt sätta mig i soffan och se på tv mina favorit serier New adventure of old Christine och Simpsons. Jag är ledig restan av veckan med både från skola och från jobb. Ska plugga som fan imorgon på hemmaprovet för jag satsar på VG. Har aldrig varit en MVG tjej så hälften blir bättre än ingenting..


Ha de så bra nu så hörs vi senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0