Hej hopp gummisnopp

Varför ska det alltid ta en timme innan man blir inloggad här. Uppdatera serven kanske blogg.se?(eller vad man nu uppdaterar)



Vaknade för en stund sen och blev lite chockad när jag såg mig i spegeln. Västa finnen på näsan shit alltså. Så jävla snyggt så det är läskigt. Annars ska jag iväg antingen snart eller ikväll och köpa lite hårprodukter för med min frille kommer lite jobb, vilket är kul. Jag kan ju styla mer nu än jag kunde innan.

Nu ska jag äta frukost. Ha det fin tills vi hörs igen.


Glad farsdag pappa och alla andra pappor där ute.

Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Hatar finnar o.o

2009-11-09 @ 17:50:35
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0