Du färglägger min vardag!

Så där, då var första provet klart och jag har suttit med de sen kl två! Ville att det skulle bli så bra som möjligt. Har skrivit om det och ändra 100 gånger känns det som men nu är jag nöjd. Tror jag. Ska sätta mig och läsa igenom det igen för att vara helt 100!
Sen är det idol som gäller. Jag funderar på att ta en snabb dusch innan det börjar.

Jag hoppas verkligen jag får jobbet i Stockholm för då kommer min blogg kryddas lite mer än jag kan bidra med nu iallafall och jag skulle vilja kunna blicka tillbaka och känns VA KUL, jag åstadkom någonting iallafall! Nu är bloggen desamma som att minnas ett 5i3 ragg.. Rysnigar!


Kommentarer
Postat av: LINDA OLOFSSON <3

Hej!

Allt bra?



Kram /Linda

2009-11-07 @ 12:34:35
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0