En dag i November

Hej på er.

Här sitter jag och känner lite julmys i hela kroppen. Har pyntat fint i mitt rum och självklart har jag smygstartat. Man kan ju inte låta stjärnan eller ljusstaken stå mörka. EMDs julskiva går varmt i vardagsrummet. Idag har jag jobbar, och även på jobbet julpyntade vi. Det ända som saknas nu är SNÖN! Bring it on.

Har repat lite med Öland också. Sång på gång om man säger så. Trevlig. Nej nu måste jag tyvärr springa iväg och smörja in min läpp så den inte spricker helt. På vinterhalvåret torkar mina läppar så fruktansvärt så jag måste återfukta hela tiden.



Köpte en asskön avslappnings greja på Lager House. Kyler ner ögonen. Så jag njuter alltså! Dom var däremot lite svåra att få på plats förta gången, haha!


Bästaste Therese ever. (fan va rund jag har blivit. Det blir hårdbantning tills julafton!)


Mitt fin fina julpynt, en DEL av det iallafall.. Tomten bredvid ljusstaken gjorde jag när jag var typ 5 år :)!


Avslutar med en bild på mig =D

Hoppas vi hörs snart igen. Puss på er och Glad (snart) första advent!


Kom verkligen på att om 33 dagar är detta år över och jag kan bara säga att jag hoppar så innerligt att nästa år inte flyger förbi som detta år har gjort och jag hoppar av hela mitt hjärta att jag får en tjänst i Stockholm så jag kan flytta upp och börja mitt liv PÅ RIKTIGT! ...

Kommentarer
Postat av: Johanna

svar på tal i min blogg: vi kan leka vilken (vecko)dag du vill! bara hör av dig när du har tid :)) <3

2009-11-29 @ 13:00:18

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0