Din pung i döda havet!?


God morgon Good Morning RISE AND SHINE! Vi bortser från att klockan är halv 1 möhö. Jag har vaknade med bus humör men jag vet inte om jag kommer hitta på något bus idag. Jag ska ju bara sitta och plugga på hemprovet i religion som jag har till Tisdag på mig. IDAG HOPPAS JAG TELEFONEN RINGER MED GODA NYHETER. Jag menar köpcentret öppnar den 19 november och ingen har fått reda på någonting än, HELLÅÅ LETS GOO!

Nu ska jag äta frukost och fundera på  Vad får man om man doppar pungen i Döda Havet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0