back

Hej bloggen.

Har tagit en lite pause som ni kanske har märkt. Skönt som fan faktiskt. Jag har vänt tillbaka dygnet med, så allting är prima. Nu är jag på Öland hos Berndt och har hämtat mitt nya skrivbord. Frågan är bara hur jag ska få ihop det med tanke på att jag inte har några ben till de, jaja! Ska åka till Mörbylånga och hälsa på jävlaPia och knutte med. Mitt internet fungerar inte hemma så jag lär inte uppdatera på ett tag om jag inte lånar moms dator.


Therese, its sounds good!



Nyvaket och uppsvullet ansikte!


Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Diane Kruger och Shantel VanSanten står mot varandra i en outfits battle, vem tycker du borde vinna? ;)

2009-11-18 @ 17:29:36
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: YVONNES

Nice pics :)

2009-11-18 @ 20:36:40
URL: http://layvonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0