Helg.

God afton era pungråttor. Jag sitter hemma hos min syster just nu. Cyklade hit för ett tag sen, det är faktiskt riktigt skönt och fint på Öland nu. Jag älskar solnedgångar och när jag cyklade ner nu så var solen på väg ner och rappsåkern var så fint gul så jag blev helt glad inom mig. Sen att jag svalde 2000 knott är en annan femma. (Jag hatar reklamer där typ stockholmare ska låtsas vara gotlänningar, det låter förjävligt. FAN! låt bli)  Dagen på jobbet har varit skit kul och det är bra för jag orkar inte med ett jobb från 9-18 om det ska vara skit tråkigt. Fick ett sms av Bella när jag slutat, brevert med foton jag skickat upp har kommit fram. Nu sitter jag och ser på talang 2009 med Nadine. Vi sitter och skrattar som två dårar. Hur kul som helst. Men nu ska jag kolla på soffa och sovrumsmöbler till mig.


Jag har ingenting att skriva så jag slutar nu, känner mig frånvarande.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0