Torsdag

god morgon god morgon rise and shine min kära. Jag vaknade för ett tag sen och nu sitter jag här nyduschad. SKÖNT som satan att vara ledig idag. Solen skiner och himlen är blå, Jag funderar på att gå ut och sätta mig i trädgården och sola ansiktet. Jag behöver egentligen sy mig en vit kjol tills imorgon så jag vet inte vilket som är viktigaste, sol eller kjol?
Senare idag så vill jag till ett Rapsfällt och ta kort. Jag tror att det kan bli riktigt fina kort faktiskt, men vi får se hur det blir med det. Annars ska jag tvätta idag och plocka lite, för jag flyttar ju nästa Fredag.

Hörs senare lovebirds,PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0