Tisdag

God morgon. Jag vet inte vad det är med tisdagsmornar men USCH vad jag är trött och ont i ryggen har jag med. Wellwell, här sitter jag inne vid mom då min dator fortfarande är trasig. Jag hoppas att min telefonjävel kan fungera idag, men varför skulle den då den inte gör det annars, jag kan inte ens prata i telefon mer än 5 minuter innan bateriet dör trots att jag laddat telefonsatan hela natten, VÄRDELÖST!
Efter jobbet idag ska jag på hudanalys i stan, vet inte om jag tycker det ska bli kul men det är väl någonting  man inte göra i vanliga fall så varför inte testa på?!

Nej, usch min rygg dödar mig just nu, riktigt ont. måste ställa mig upp.
Jag ska försöka mobilblogga men jag lovar ingenting.(telefonfitta)


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0