Söndag

Gojt, sent blev det här men jag har inte haft tid att sitta vid datorn då jag och Mika har haft full rulle sen igår kväll, det blev god middag och mysig dricka till det, satt och skrattade och diskuterade i timmar, fick besök av gamla vänner man inte träffat på år och dar, Trevligt som tusan, Korten från stranden blev underbara. Mika är en grym fotograf.
Idag har vi vandrat runt på köptstan och jag köpte ett par röda solisar, as grymma enligt mig själv.

Senare ska jag möta upp mamma och handla mat och sen åka hem.




som sagt, Mika är en jävel på att ta kort tycker jag, Jag blev så fin på bilderna. =) Love her!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0