Söndag nej nej MORSDAG!

God morgon, och GRATTIS PÅ MORS DAG ALLA MAMMOR i vårat avlånga land. Jag har precis grattat mamma och hon fick sin present(ett fint blått nattlinne från triumph fick det bli) och hon tyckte om den =) Det gör mig glad! Idag är det söndag om någon har missat det och det betyder boka tvätt, köpa plugg (så jag någon gång får upp dom jävla hyllorna) och fortsätta packa upp ur kartongerna! Igår träffade jag så jäkla roliga människor alltså, I love it! Kul att det börjar bli sommar verkligen, alla är så trevliga (inte men vi kan låtsas) när solen är uppe.

Nu ska jag inte sitta här mer iallafall. PUSS!



Världens bästa Mom!

Kommentarer
Postat av: Jen

jag mår bara bra :) tar ju studenten på fredag!! hur mår du? fått lägenhet? Puss!

2009-05-31 @ 12:04:53
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0