Söndag

God morgon på er. Här ligger jag i Nadines soffa och bara ligger. Jag hatar att jag inte kan sova längre än till halv 10 nu för tiden, Kan ju bero på att jag först tränade för att gå upp tidigt och senaste veckan har jag gått upp halv sju och somnat innan jag hunnit till sängen runt tio. I guess that life when you jobbar? Wellwell, igår så tog jag lite kort på Nadine nere vid piren, blev väldigt fina faktiskt, Jag längtar så till jag ska köpa en systemkamera till mig. HURRA vad jag ska ta bilder då.
Idag ska min stackars dator få opereras, min dator har canser och den har spridit sig något sjukt. Jag hoppas hon klarar sig, för vi har haft många fina år tillsammans. ( HAHA) lite panik är det ju för vad fan ska jag göra om min dator skrotas, jag är ju ingen miljonär så jag kan ju inte köpa en ny direkt på direkten. Bajs, nej nej men jag får väl mobilblogga istället, KUL?!

jaja, nu ska jag slänga på en film och äta frukost.
LOVE!


Min favorit bild från dom jag tog igår på Nadine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0