Slapptass jag är trasig

Ibland är det skönt att vara lite dirty! Jag ska snart hoppa in i duschen och duscha i minst 30 minuter. Igår blev det ingen dusch för jag orkade knappt röra mig alltså, Sov typ hela dagen och när jag inte sov så låg jag i soffan och sov typ haha.
Efter duschen ska jag slänga mig i soffan med mina kuddar och mitt täcke och titta på film, för jag orkar ORKAR inte göra någonting annat, Jag måste vila upp mig till på måndag då det är min första dag på jobbet! Wiiu jätte nervös är jag men det ska bli så spännande, Älskar att jag har fått chansen till någonting jag brinner för!


Åh vad jag blev sugen på hallonpaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0