Sen Tisdag

Hööööö! Långa dagar och alldeles för lite tid för att skriva om vad som händer och hur jag känner men jag försöker hinna. Vaknade vid kl 7 imorse åkte iväg till Kalmar vid 8 och jobbade hela dagen, hur kul som helst. Bara gått två dagar men det känns som om jag varit i denna lilla butik i flera år, sen ska jag ju inte överdriva och få det att låta som om jag kan allt för så är det INTE! Sprang en snabb vända på stan när jag slutat men hittade ingenting på rea! Kom hem vid halv 8 och fick mat, tack mom, nu har jag tvättat lite, försökt fixa datorn inne vid mig som fortfarande krånglar(sitter hos mom) och nu ska jag faktiskt in till mig igen, skita och sova för imorgon blir det tidigt igen.

Puss härliga ni
Helt sliten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0