MÖÖÖÖP!

Nu är jag hemma igen, och jag är lite hungrig. Jag och Q spelade dock inte gitarr hero. Utan vi spelade krocket, eller vad det nu hette nu vet det där spelet när man ska få igenom en träkula genom olika hinder. Jag fuskade hela tiden för jag är en sån dålig förlorare men jag förlorade 5 gånger iallafall. BAJS. Sen jonglerade vi, eller Q försökte, men jag är grym på att jonglera faktiskt, DET VISSTE NI INTE VA.. Bollar är min grej (hahaha) !! Sen spelade Q lite gitarr och jag satt och sjöng med. Riktigt kul var det att träffa honom igen, har inte hunnit setts på nästan en månad för att jag jobbar så mycket.

min bästaste bästa boy-friend for life!!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0