Min telefon är värdelös!

Halloj, kan ni tänka er att jag fortfarande inte är på väg till jobbet än. Det känns helt skumt. Som jag skrev igår så får jag skjuss idag av mom och vi ska alldeles snart åka ner till Nadine för att se om mina shorts är där nere, vill inte ha långbyxor på mig idag när det är sånt fint väder ute. Även om jag står i en butik hela dagen så kan jag ju klä mig efter vädret ute! Well well, nu börjar det dra ihop sig ordentligt, idag hämtar mom nyklarna till lägenheten och flyttar in lite smått med blommor och så, KUL KUL KUL! Jag måste få tag på en ny telefon med. Min telefon klarar in av ett samtal på 5 minuter utan att DÖ trots att jag laddat hela natten, man tycker det är okej i en vecka men efter ett par månader tröttnar man rätt så ORDENTLIGT!

Men, nu ska jag iväg, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Köp nytt batteri till telefonen?

2009-05-26 @ 10:18:52

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0