Lördag

Hallo, sitter hos mom och spelar Kellys, my life would suck without you, är helt såld på den låten, igår anyway så gick jag och mamma igenom en massa gamla bilder och jag tror jag dör haha, ska skanna in några stycken så ni får se någon dag för det är så kul, Jag är en riktigt liten KNUBBIS! Ska skicka iväg en hel del massa till en person med. Kan ju vara kul att få lite bilder. Idag händer ingenting förutom att jag då ska försöka komma ner till affären och posta iväg det brevet. För en gångs skull så tycker jag det är skönt att inte ha någonting att göra. med det är väl det som är det speciella med helger?  vad vet jag..  Det hade varit kul att gå ut ikväll?! nääää! haha

Jag skulle behöva åka till stockholm över en dag och göra stan, shoppingrunda på gång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0