Livet som vuxen?

Skönt så skönt att ennu en arbetsvecka är över. Just nu älskar jag min livssituation. Jag älskar att ha någonting att göra. Jag flyttar på Torsdag, kan inte sluta tjata om det men va fan jag har ingen säng än! Katastrof. (vill att du kommer och hälsar på mig i sommar) Snart blir jag sommar anställd med och fan fan fan jag måste ju ringa kundskapsnavet, var införbi där för någon dag sen och skulle ringa och boka möte för att prata om studier. Min dröm om att bli pedagog är fortfarande relevant(kan man skriva så?, det lät smart!). Så jag ska plugga till hösten samtidigt som jag antagligen kommer jobba lite då och då, får man hoppas iallafall!  Nu ska jag faktiskt bara glida runt på internet en stund för jag är dö trött och orkar inte vara vaken länge till.

Imorgon ska jag och Q på picknick vid slottet.... Eller jag vill det iallafall sen får vi se vad han har lust med, Meeeen jag brukar få min vilja igenom! mohahaa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0