KALMARBO!

Halloj, då har jag flyttat till KALMAR!!, och jag har köpt en säng!!!!! Den blev inte stor för jag behöver bara den till mig! NEJ LJUGER, den stora kostade för jävla mycket! Jag får köpa en till liten när jag har råd och så VIIIPS så blev sängen stor. Jag har iaf försökt få iordning i mitt rum men jag behöver köpa en hel del för att jag ska trivas ordentligt men det får jag göra när jag blir rik (om jag blir) Undra jag om jag ska åka till IKEA imorgon och köpa mig lite grejer, JA så får det KANSKE bli....ANYWAY! Det här blir bra när det blir klart. JUSTE hämtade affischen(stavasdetverkligenså??) på mig idag, fan upplösningen var inte så bra men den är snygg får en bits avstånd. JAG ÄR SNYGG FRÅN EN BITS AVSTÅND! HAHA INTE SÅ BRA POLARN! Jag har inte fått igång min dator heller så jag sitter på Moms rum nu, men jag ska lägga mig och bara njuta av att bo i Kalmar nu! Hörs imorgon.

PUSS på PANNAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0