Jag vill kunna sjunga!

Vet ni hur det känns att älska att sjunga men att man inte kan ta en enda ton? Det gör jag, jag älskar älskar älskar att sjunga och jag älskar musik av alla slag men fan alltså, jag kan fan inte ta en enda ton. Jävligt orättvist faktiskt. Ibland önskar jag att jag bara kunde få vara bra på et jag älskar att göra men så lätt ska man ju inte få ha det. IT SUCKS! wellwell, ska nog hitta på någonting med syster senare. Hon är ju en städnarkoman så hon skulle städa innan hon kunde göra något annat. Jag däremot ska bara sitta här och försöka få denna låt att låta bra när jag sjunger. Evighetsjobb.
 


Tell me am I ever gonna find my angel this life
I've got him on my mind again
And though I search I never win
I'm told that if you seek you shall find your angel
Though I'm, I'm throwing most of my hope aside
But still praying I'll be found in time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0