Hjärndöd

Hejsvejs, nu är jag hemma och jag har precis ätit, gott. Jag är helt slut idag, börjar känna att det snart gått en arbetsvecka med ny information varje dag. Huvudet börjar bli tungt och tankarna surrar runt bh storlekar, huh. Dagen har gått bra och snabbt faktiskt. Skönt. Har inte mycket intressant att skriva känner jag, men idag köpte jag "mustaschen"(prostatacanser). Jag tycker det är förjävligt att det inte läggs ner lika mycket tid och pengarinsamling för prostatacanser som det görs för bröstcanser, jag menar canser som canser, det är hemsk. Jag är inte rik men jag vill försöka bidra med lite till allt. Så detta lilla är iallafall någonting. Lite blir mycket i längden.

Min dator är DÖD och moms bluetooth fungerar inte just nu så bilder blir det inte. TRÅKIGT men vad ska man göra när teknologin sviker. Nu blir jag bara irriterad på allt och vill kasta någonting i väggen så jag lägger ner för idag.

Away!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0