God natt

Heeeeeeeeeej, jag som trodde jag skulle blogga mer än vad jag gjort idag, NÄHE! Jaja, jag skriver nu iallafall innan jag ska in till mig och lägga mig. Trött som stryk är jag. Var ju på en hud(mamma skakar rumpa till  musik på tv)analys ikväll och fick reda på att jag har FET,trött hy och jag ska beställa hem massor med återfuktande grejs och dag/nattkräm och gud vet vad, helt ärligt så förstår jag inte vad allt var till för men hon som var hudanalytiker sa att jag skulle ha det så det är väl lika bra. Mamma hade en del hemma som hon inte kan ha så jag ska få det. Perfekt. Köpte thai mat på vägen hem och han som tog min beställning blev typ kär och berättade hela sitt liv för mig, Skrämmande liten thai pojke.

Jag och mamma kollar på eurovision och jag är helt förälskad i Islands bidrag, HOPPAS HON VINNER. Hon har en sån ren röst och låten är guldkvalite.

Helt jävla underbar låt.


Men Eurovision kan hoppa upp och sätta sig´för jag ska SOVA.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0