Fredag

God morgon på er efter en jobbig första natt. JAG HADE GLÖMT BORT HUR DET ÄR ATT BO I LÄGENHET!!! Man hör ju allt!! Jag gick och la mig för att få min skönhetsömn, tro ni jag somnade? Nej, någon jävel bestämde sig för att lyssna på typ tecno(stavasdetså?) mitt i natten med full bas, jävla fjolla. Utan för fönstret stod en bil och pumpade musik för alla fjortisar. Jag kollar ut genom fönstret men ser inte bilen istället kör polisbilen förbi i 210! Herregud vart är det vi har hamnat? Jaja, jag vänjer mig väl vid detta? Men inatt hade jag problem med att sova.

Nu ska jag in på rummet och fixa frillan för att sen packa upp lite om jag hinner innan jag ska iväg till SISTA praktikdagen. Nästa vecka får jag BETALT för att jobba =D DET GÅR BAA NU KAN MAN SÄGA!

PUSS


Halft nyvaken, trött som ett svin och håret står åt alla håll.. Tänk vad jag måste jobba för att få frillan bra!


Kommentarer
Postat av: Natalie

Åååååh jag älskar när ditt hår är sådär :D

2009-05-31 @ 15:29:30
URL: http://n-ataalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0