Du är naken i mina ögon

Hej lovers. Hur mår ni? Jag mår som en som har skavsår. Jag är trött och känner mig som världens dåligaste vän. Jag åker hemifrån så tidigt att jag inte orkar se på telefonen, jobbar hela dagen och hinner knappt se vad klockan är och slutar så sent att jag somnar på bussen och somnar nästan direkt efter att jag ätit. Så jag hinner inte någonting men det är skönt som satan att jag snart flyttar till stan så jag inte behöver sitta på en buss i en timma för att komma hem. Idag har endå varit en lugn dag på jobbet, mycket prat och mycket skratt och det gillar jag. Mina stalkers är kvar, läskigt men kul samtidigt. Imorgon är det fredag igen och jag ska umgås med min älskade syster faktiskt.

Idag flyttade myran, en av stödhemskatterna jag tagit hand om. Det känns skönt att hon får en bra hem framöver!


Hur länge kan man le utan att le på riktigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0