Köpte en chailatte och satte oss i solen




Tjänna tjänna mitt bena. Här sitter jag igen och skall skriva lite om mitt deprimerande liv som verkligen börjar vända sig till det positiva. Jag är fortfarande på Gotland och planerar att vara kvar här tills det att någonting bättre dyker upp. Idag har jag lämnat ut Cv och lunchat på stan med mina lovergirls. Köpte en chailatte och satte oss i solen och njöt av den tidiga vår värmen.  Det mesta jag och Therese har gjort under den här veckan är att inviga hennes Sex and the city box. Jag har blivit smått besatt. Nu är Madeleine här med mig och Therese och dom sitter i vardagsrummet och kollar på Sveriges värsta bilförare.

Jag vill ha ett jobb.. hoppas allting går vägen.

Kommentarer
Postat av: L

Får försöka flytta katterna då.....

2009-03-07 @ 12:05:13

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0