Hej

Postat av: Anonym
du är så falsk. människa sök hjälp.

Sånna här kommentarer tycker jag är små kul att få faktiskt. Trots att vissa hatar mig (jag är lätt att hata) så kan dom inte låta bli att följa mig i min blogg. Skrattretande. Men det hade ju varit lite roligare om personen hade vågat stå för sin åsikt med och skrivit namn kanske?! Puss på dig!



Här sitter jag och väntar på att mamma ska komma tillbaka från stan så vi kan börja med våfflorna, Ja jag vet att det inte är förens imorgon man egentligen skall äta våfflor men varför inte tjuvstarta? Det är ju så så så gott. Annars då, cyklade ner till Syster igår och sov över. Hade fått en present från min kära Tony Montana i Sthlm. As fint verkligen, TACK babe!

Nu tänker jag kolla på lite The hills faktiskt.
Ha det bra så hörs vi senare I <3 you!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha vet vad du menar, dessa anonyma människor alltså

2009-03-24 @ 19:09:20
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0