frågan är!



Livet är ett mysterium!
Jag har bestämt mig för att lösa det! Just nu ska jag lösa det med mat för jag är hungrig, igen! Frågan är om man ska ringa syrran och kolla om hon vill umgås med sorgliga mig eller om jag bara ska köpa någonting i affären och laga det hemma eller om man ska höra med mamma om hon har något? Det blir pannkakor med glass och sylt hos mamsing. Mums, nu ska jag in och hjälpa till med det som behövs.

Imorgon skall jag in till Kalmar på möte! Hoppas att allting går bra och att alla blir nöjda. Vädret hoppas jag iaf är fint imorgon för idag har det varit piss tråkigt väder.

Jag saknar Jayson så sjukt mycket. Ingen som irriterar mig längre! TOMT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0