TEQUELA TACK

Usch vilket party sug jag fick precis! Hade ju absolut inte suttit helt fel med en felfri party kväll. Juni och allt. Well det får vänta tills jobb dagarna är över. Jag har en gång i mitt liv gått bakfull till ett sommarjobb jag hade när jag var mindre och jag gör aldrig om det. Jag har aldrig mått dåligare och varit tvungen att vara på topp hunör. URK! Nej men en fin KokoSdrink(mina favoriter) hade inte suttit fel. Sköna sommar vart är du? Uteserveringar och mysdrinkar, känningar och högklackat. GE MIG SOMMAR VÄDER!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0