Sun is smiling!

God morgon!
Idag blev jag som igår, väckt av att telefonen ringer! URK! Jag som inte hade planer på att vakna halv nio. Men nu är skadan redan skedd så lika bra att vara vaken. Snart en snabb dusch och tvätta ansiktet. Sen ska jag klä på mig sommarkläder. För det är sommar ute och jag är ledig!
Jag och mam ska iväg på lite grejer sen, SNART som ska fixas idag. Åker över till Öland gör vi senare med eftersom att Berndt fyller år! Gamlegosse! Jaha Nej Dusch var det!



Haaaaaaaaappy Brithdaaaaaaaaaaay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0