Sol vind och vatten!

Ennu en dag på stranden! Underbart varmt och hade turen att ha med mig väldigt underbara människor, mesta dels iallfall! Badade(fysåkallt) och solade, jag och johanna brände rövarna av oss, sant! Nu har jag smörjt in mig med aftersun och ligger i sängen och bara njuter av att få slappna av! Det tar rätt mycket på krafterna att bada och så, sen att det finns vissa som alltid ska klaga på en gör ingenting bättre! Men iallafall, jag strejkar nu!

Fiiiiilm, Avesst!




Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0