night night sleep tight.

Nu är jag hemma igen, fy satan vad det blev kyligt ute alltså. Mika och jag cyklade ner/upp(?) till stan och satte oss i slottsparken. Det är en sjukt fin park faktiskt, Lite kul att det finns små gångar som, jag iallafall, inte lagt märke till förut. Mycket blommor med Men det blev för kyligt så vi cyklade hem med MOTVIND hela vägen hem. Jag är rätt så frusen nu faktiskt så jag ska krypa ner under mitt täcke och bara värma mig. Imorgon är det jobb igen, skönt.  Jaja, nej, värma mig under täcket var det!










Nu SKA jag krypa ner under täcket..

Kommentarer
Postat av: Nadinen

Hahahah bästa bilden när su försöker krama ankor.. grattis till anställning,,, kommer nog till helgen

får se ifall jag orkar

slutar halv elva på fredag...

2009-06-03 @ 01:09:16
URL: http://moulinrougee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0